Eerste dagje... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Caroline Kok - WaarBenJij.nu Eerste dagje... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Caroline Kok - WaarBenJij.nu

Eerste dagje...

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

07 Januari 2013 | Frankrijk, Parijs

Zo dan hier het eerste verslagje vanuit mijn kamertje in Parijs!

Vanochtend om kwart over 9 kwamen we aan bij de residence(Ja oma ik ook!!) En daar heb ik op de 4e etage een kamertje gekregen. Nouchka zit op de 1e etage van hetzelfde gebouw dus dat is wel lekker makkelijk!
Nadat mijn lieve ouders mijn spullen naar boven hebben gesjouwd en we het mega winkelcentrum van La Defense een beetje hebben ontdekt was het tijd om papsie en mamsie uit te bonjouren.

Toen ik het rijk alleen had ben ik heerlijk mijn kamertje gaan inrichten. Al die zooi die ik had meegesjouwd moest immers een plekje krijgen.
Nou ik kan je/u vertellen dat is helemaal gelukt. Foto's van liefste vriendjes en vriendinnetjes hangen boven mijn bed(owja Tom jij hangt er ook!), kleding hangt in mijn kast en ook de rest heeft een mooi plekje gekregen.

Na het inrichten ben ik samen met Nouchka een burgertje gaan eten in onze mooie keuken die recht tegenover mijn kamer zit:D
Burgertje op de grill, roseetje erbij en het was helemaal top!

Strakjes komt toch echt mijn eerstje nachtje in zicht en ik ben erg benieuwd hoe het me gaat bevallen...

Maar nu eerst lekker en filmpje kijken:)

Morgen een Ov kaart halen en verder met het winkelcentrum verkennen:)

Ik probeer snel weer te bloggen en het ook echt vol te houden!

Tot snel!!
Tot snel!

  • 07 Januari 2013 - 19:14

    Oma:

    De foto,s bekeken en het ziet er goed uit hoor ,t,is lekker wonnen zo he, in je residence xx


  • 07 Januari 2013 - 19:30

    Eriël Jacques:

    Ha Caroline,

    Wat leuk om te lezen dat je het nu al naar je zin heb. Zo ver weg, dat klinkt goed.Wat ik van de foto's kan zien, heb je een hele leuke kamer.Heb je ook een beetje leuk uitzicht?
    Heerlijk zo'n eigen plekje. Keuken vlak bij. Dus bijna een prive keuken.... hahaha. Lieve schat, slaap lekker vanavond en veel plezier morgen als je Parijs gaat verkennen. liefs van Eriël

  • 07 Januari 2013 - 19:56

    Petra:

    ha lieverd, ziet er super gezellig uit nu het is ingericht! slaap lekker straks. we hebben wel weer contact.

  • 07 Januari 2013 - 20:03

    Romina En Marcel:

    Ziet er goed uit Caro! Blond is goed vertegenwoordigd zie ik al, hopelijk voel je je er snel "thuis". Succes morgen. Liefs Marcel & Romina

  • 07 Januari 2013 - 20:52

    Karin (moeder Nouchka):

    Hoi Caroline,

    Ook jij hebt je kamer leuk aangekleed. Leuk (of niet) dat je tegenover de keuken zit. Ik geloof dat dit de beste keuken van de 3 was?! Geniet!

    Groetjes,
    Karin

  • 07 Januari 2013 - 21:09

    Zusjeeee:

    Ziet er inderdaad gezellig uit siss!!! Slaap lekker!!!!

  • 07 Januari 2013 - 22:12

    Anne Marie:

    Hou, heeeeel veel plezier in paris

  • 07 Januari 2013 - 23:20

    Marjolein En Marlijn :

    Ziet er goed uit in Parijs!
    Heel veel plezier met de stad verkennen en succes voor de eerste schooldag.
    Wij hier in Reykjavik hebben de eerste welcome meetings er al op zitten.

    Groetjes uit Reykjavik!
    Marjolein

  • 08 Januari 2013 - 00:15

    Esmée:

    Hoi Caro,

    Ziet er gezellig uit! Moet even terug denken ik in een zusterflatje in Oud Beijerland ( Tja is geen Paris) maar ik moest ook mijn kamertje een beetje eigen maken....neem geen Valkparkiet geen succes hahaha
    Veel plezier!


    Liefs Es

  • 08 Januari 2013 - 10:51

    MaartenW:

    Ha Caroline,
    Het ziet er knus uit, maar volgens mij is je kamer hier groter ;)
    Waar kijkt je raam op uit? Kun je de Euromast-van-parijs zien? En hoever moet je reizen?
    Bonne chance!

  • 08 Januari 2013 - 12:20

    Debora:

    Leuk hoor !!

    Kijk al uit naar je volgende verslag!! :-)

    groetjes,
    Debora

  • 08 Januari 2013 - 17:37

    Sander:

    Zozo, ziet er goed uit!!

    Heel veel plezier en maak er een leuke tijd van ;)

    groetjes, Sander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Caroline

Lieve lezers, Ik ga vanaf 6 januari 2013 voor 5 maanden studeren in Parijs. Ik hoop jullie op deze manier een beetje op de hoogte te houden van al mijn avonturen daar. Ik ga natuurlijk saampjes met Nouchka dus die zal ook veel langs komen in mijn verhalen. Ik zal proberen om ook foto's bij de verhalen te plaatsen dus dan krijgen jullie er ook een beeld bij. Veel leesplezier! xxx

Actief sinds 28 Dec. 2012
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 7906

Voorgaande reizen:

06 Januari 2013 - 31 Mei 2013

Parijs

Landen bezocht: