Nog maar een paar dagen... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Caroline Kok - WaarBenJij.nu Nog maar een paar dagen... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Caroline Kok - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar dagen...

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

03 Januari 2013 | Nederland, Rotterdam

Nog maar 3 nachtjes slapen en dan vertrek ik naar Parijs...
Wat zijn de laatste weken snel gegaan!
Vanavond nog wel gezellig een feestje met al mijn liefste vriendjes en vriendinnetjes:)
Zaterdag nog wat familie over de vloer, zondag belijdenis en 's middags weg...

De meeste spullen zijn al gepakt en ik krijg er steeds meer zin in! Mijn kamertje gezellig inrichten, eten koken, wassen en gewoon zelf mijn boontjes doppen. Al ben ik natuurlijk wel heel blij dat ik Nouchka bij me heb:)


Nog maar een paar dagen en dan ben ik echt weg.
Ik hoop natuurlijk veel contact met iedereen te hebben en dat jullie een beetje op de hoogte blijven door mijn blogs hier. Ik probeer ook foto's erbij te plaatsen zodat jullie er ook een beeld van krijgen!

xxx

  • 03 Januari 2013 - 21:31

    Marjo Odink:

    Heel veel succes, hoor.
    Ik hoop dat je een fantastische tijd in Parijs mag hebben. Een tijd waar je de rest van je leven met heel veel plezier aan terug kan denken.

  • 03 Januari 2013 - 23:46

    Maarten Reinders:

    Hè Caro,
    Gaaf dat je dat gaat doen. Weet zeker dat je het gaaf zal vinden. Ik ben in ieder geval
    trots op mijn nichie!
    Gr. Maarten

  • 04 Januari 2013 - 01:21

    Michelle Kok:

    oooooo zusje toch ik ga je missen hoor!!!

  • 05 Januari 2013 - 14:09

    Petra:

    Lieve Caro
    Alles staat nu helemaal klaar voor vertrek. Morgen gaan we je wegbrengen. Ik mis je nu al;-)
    Love u!

  • 06 Januari 2013 - 15:53

    Tom Em Es:

    Hoi Caro,

    Vandaag is het zover....
    Geniet ervan en maak er een onvergetelijke tijd van!

    Liefs Tom en Es


  • 06 Januari 2013 - 21:19

    Geralde:

    Hee Caro,

    Wat ontzettend gaaf en spannend dat je dit gaat doen!!
    Ga er van genieten! Ik ga je blog zeker volgen:)

    Xx Geralde

  • 07 Januari 2013 - 15:32

    Oma Laura:

    Heel veel succes, maak er een geweldige tijd van, ga je natuur;ijk missen, maar kom ook een keer bij je kijken liefs

  • 07 Januari 2013 - 20:12

    Ria:

    Hoi carolien
    Ziet er leuk uit !veel plezier
    En welterusten voor straks
    Gr. Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Caroline

Lieve lezers, Ik ga vanaf 6 januari 2013 voor 5 maanden studeren in Parijs. Ik hoop jullie op deze manier een beetje op de hoogte te houden van al mijn avonturen daar. Ik ga natuurlijk saampjes met Nouchka dus die zal ook veel langs komen in mijn verhalen. Ik zal proberen om ook foto's bij de verhalen te plaatsen dus dan krijgen jullie er ook een beeld bij. Veel leesplezier! xxx

Actief sinds 28 Dec. 2012
Verslag gelezen: 488
Totaal aantal bezoekers 7920

Voorgaande reizen:

06 Januari 2013 - 31 Mei 2013

Parijs

Landen bezocht: